Barev from Dilijan

Hát itt vagyok, igazából gondolom az a legegyszerűbb ha az elejéről elmesélem az utazásomat a mai napig. :)

Utazás

Hát szombaton indult késő délután a gép Budapestről. Már épp átjutottam a vámon csak a táskámat vártam, amikor kiderült, hogy van benne egy bicska... Gondolhatjátok az egész táskát ki kellett pakolni (én persze azt se tudtam hogy hogyan került oda vagy hogy egyáltalán van benne...) De mint kiderült pont akkora, hogy nálam maradhat.. :D Ezután csak felszálltam a gépre aztán már ott is voltunk Bécsben. Bécsben 2 órám volt a papír szerint, de gyakorlatilag vagy 3 órám lett, mert minden nagyon gyorsan ment... Tehát egy kis pihi a bécsi reptéren, aztán felszállás a gépre, ahol egy nagyon kedves idős osztrák házaspár mellett ültem. A kaja jó volt, amit kaptunk és egy picit aludtam is, de ez maximum 2 órát jelent. Leszálltam a gépről, a csomagom is megvolt és megtaláltam a kis csapatot a UWC-s zászlócskával. Ekkor az itteni idő szerint hajnali 3:35 volt. Gondolhatjátok, hogy éreztem magam és mennyire akartam angolul beszélgetni... 5 elsőéves várt akkor már egy ideje és az utolsó is megérkezett szóval az értünk jövő kisbuszra felszállás után én rögtön bealudtam. 2órát utaztunk a suliig, de amikor megérkeztünk tényleg semmi másra nem vágytam csak egy ágyra ahol végre picit pihenhetek. Amikor leszálltunk a kisbuszról ott volt egy csomó másodéves (hála az égnek az enyém is) tehát szerencsére kézbe vette a dolgokat és rögtön a szobámhoz mentünk. A szobatársam egy nagyon, nagyon cuki kazah lány (szintén másodéves). Na ez a félig első napom szörnyű volt, mert nagyon kialvatlanul, mint egy zombi mentem, ahova kellett. De túléltem :D

 

Ez a pár nap

A suli nagyon,nagyon szép és szerintem minden program, játék is nagyon hasznos. A toon parentem nagyon jó fej és most már a tantárgyaimat is kiválasztottam. Nem tudom, itt mindenki nagyon közvetlen és kedves, szóval ha gondod van kérned kell és ott a segítség. :) Nem állítom, hogy nem fárasztó, de eddig tényleg nagyon élvezem. Jaaa és az angolról meg annyit, hogy az enyém mikor idejöttem tényleg nem volt sajnos túl jó, de itt a csapból is az folyik, szóval egy részt muszáj is beszélned másrészt meg nagyon szuper, hogy az ember egész hamar átlendül ezen a problémán( nyilván úgy értem, hogy bátrabb leszel napról napra még ha nem is mindig helyes amit mondasz). :)