Ősz van

Igazából el sem hiszem, hogy eltelt majdnem két hónap azóta, hogy idejöttem, megírtam az első postomat. Mondanom sem kell sok minden történt azóta és van mit mesélnem bőven. A fontos dolog azonban az, hogy tegnap este kiírták a UWC ösztöndíjakat 2016-2018ra, szóval ne habozz ha jelentkezni szeretnél, mert mindenképpen megéri legalább megpróbálni is J. http://www.uwc.hu/palyazas

U.I.: Időben kezd el, mert ez tényleg nem öt perc, ha jól szeretnéd csinálni. (Például én sem kezdtem el időben, de a határidő előtti nap nem is feküdtem le aludni… xP)

Na, akkor elmesélek pár rövid storyt mi történik errefelé mostanság.

Funny trip to Vanadzor:

Az egész egy ötlettel kezdődött pár héttel ezelőtt az egyik hétvégén. Két barátnőmmel (egy olasz és egy orosz) elhatároztuk, hogy mivel jövőre úgy sem lesz se időnk se energiánk így csinálunk egy kis kirándulást az egyik közeli kisvárosba. Tehát azon a bizonyos szombaton ebéd után beültünk a taxiba és odakocsikáztunk. A táj elképesztően változatos és gyönyörű volt. Az utak hát, hogy is mondjam több volt a kátyú, mint maga az út, de szolid 30 perc alatt oda is értünk. Körbesétáltuk a várost, kipróbáltuk a csónakázást a helyi kis mesterséges tavon. Ezután a helyi étteremben vacsoráztunk pizzát, persze szegény olasz barátnőnk nem volt teljesen elégedett.. :D (az étterem olcsóbb volt, mint a KFC…) Elég késő volt már ekkor és időben vissza akartunk menni, hogy hátha még beugorhatunk a barátainkhoz a Pub-ba, de persze az élet közbeavatkozott. Hát a probléma az volt, hogy egyikőnk sem tudja használni az örmény sim kártyáját és ezért megkértük a pincért hívjon nekünk egy taxit.. Ő készségesen meg is tette, de akit hívott az történetesen a bátyja volt egy Ladával… én már akkor gondoltam, hogy ezekre a hegyes-völgyes rossz utakra nem biztos, hogy ez a legjobb választás, de hát ez volt ott, hát beültünk és mentünk is maximum 50km/h-val… A problémák már 10percen belül jelentkeztek, mert valami állandóan túl hevült a motorban vagy ilyesmi szóval meg kellett állni legalább 5-ször.. Ez eleinte még okés, amíg a kivilágított városban vagy, de aztán már nem vicces, amikor az egyik oldalt egy meredek sziklafal van alattad és nincs se közvilágítás se szalagkorlát csak a legdurvább kanyarokban… Tehát néhányszor csak álltunk a sötétben ő meg bütykölt valamit a motoron, persze az egyre nehezebben indult újra, de nem is ez volt a legfurább… Meg kellett állnunk tankolni az út közben. Hát én még életemben nem tankoltam ilyen hosszú ideig minimum 10 percig vártunk a hidegben, ja igen… nem szabad tankolás közben a kocsiban ülni, mert nem is tudom felrobbanhat?! Ezután laza 1 óra 10-15 perc alatt megérkeztünk a suli utcájába, ahol ki is szálltunk, hogy az utolsó pár száz métert gyalog tegyük meg, mert ez után tényleg szükségem volt egy kis agyszellőztető sétára. Nem hiszem, hogy kell mondanom, hogy ez után a kirándulás után szerettem volna megcsókolni a sulink utcáját, hogy végre egészben megérkeztünk. Igazából az egészen csak nevetni tudtunk végig, mert tudod így lehet csak az ilyet felfogni. :D

Suli:

Hát igen még a suliról sem nagyon beszéltem.. A tantárgyaim először is: Filozófia HL, Dráma HL, Biológia HL, Angol L&L SL, Matek SL, Spanyol kezdőknek.. Igazából mindent nagyon szeretek, de a kedvencem a dráma. A filozófia egyelőre még nehézkes, de hát az a saját anyanyelveden sem egyszerű nem hogy angolul… A biológia csak azért nehéz, mert nagyon sok szakszót kell tanulnod, de egészen szerethető még így is. A többi pedig semmi különös. Az év elejétől mostanáig volt Örmény óránk is, ami nekem például elég nehezen ment, de nagy buli volt mindig, amikor örmény dalt próbáltunk énekelni vagy a táncokat megtanulni.. Nem mondom, hogy nagyon sok a tanulnivaló, de az biztos, hogy nekem napi 2 óra minimum, mivel van, amit szótárazni is kell, meg ugye néha plusz gyakorlások is néha szükségesek spanyolból és matekból. Na, de azért nem olyan nagyon vészes. Nekem perpillanat nincs túl sok CAS-em, mert egyszerűen volt néhány, ami pont egy időbe esik, szóval egyelőre csak röplabda, főzés és hétvégén, meg amikor időm engedi lejárok úszni az uszodába. Nekem a student job-om könyvtárasság, ami nagyon klassz, mert hétvégén van és nekem és egy másik diáknak kell ott lennünk két órát, addig persze tanulhatunk vagy ilyesmi és segítünk a többieknek, ha tudunk, nyomtatással és a rendszerben való kereséssel kapcsolatban, nekünk kell bezárni a könyvtárat a nap végén. Ez persze motivál, hogy tanuljak, ha már ott vagyok, plusz a hely atmoszférája nagyon motivál (húha ez nagyon nyálasan hangzott, de tényleg így érzem).

Most: Sok minden történt, persze még de most csak ennyiről írnék és a legjobb, hogy ezen a héten project week van, ami nekünk csak 3 nap lesz, de ez így azt jelenti, hogy így maradt pár napunk pihenni, szóval most kint ülök a csodás teraszon az egyik barátnőmmel, csodálhatom a gyönyörű őszi erdőt, miközben zenét hallgatunk a napsütésben. Ilyenkor aztán tényleg megpihenhet az ember. Sok ilyen csodás napot kívánok mindenkinek! :) https://www.youtube.com/watch?v=1lyu1KKwC74&index=3&list=PL633BED8890B76B76