UWCD Birthday

Na jó gondoltam, hogy azért erről is beszámolok, mert hát elég vicces egy este volt. Nálunk a szülinapozást mindig éjfélkor kezdjük, mert hát az a nap kezdete. Nekem a szülinapom pont vasárnapra esett, ami persze szuper jó kivétel ha pont az egész hétvégén stresszes vagy mert szombaton és vasárnap is előadsz a suli előtt, ráadásul ez az első alkalom , hogy ilyet csinálhatsz.

Tehát az egész hétvégén senki sehova legalábbis 1-2óránál hosszabb időre semmiképp sem.. Tehát én úgy voltam a szülinapommal, hogy az biztos, hogy én sehova sem tudok menni és így kb az egész el van rontva (hozzá teszem, hogy mehettem volna síelni és sí futni is..) na de utána lévő hét pont hosszú hétvége, szóval majd akkor kiélvezem az utó-szülinap varázsát.

Szombat este az előadás után a barátaimmal teáztam és beszélgettünk. Én nem is néztem az időt, de már 11 körül járhatott és gondoltam én elmegyek aludni. Persze a barátaim nem akartak engedni, de semmi furcsát nem vettem észre. Amint próbáltam lemászni az ablakból egyszer csak megjelent egy csapat napszemüveges maszkos emberke időm sem volt reagálni, mert bebugyoláltak egy takaróba és felkaptak akár egy zsák krumplit.. Nem is értettem mi történik, csak azt éreztem, hogy lépcsőn le és fel megyünk majd ki a hidegbe pár percre, persze ekkor rögtön elkezdtem sikoltozni, hogy bele ne dobjatok a hóba.. Aztán egyszer csak ledobtak valami puhára, amint végre levették a takarót rájöttem, hogy a szobámban vagyok és körülbelül 20 ember tömörült be a kicsike szobánkba. A szobatársam csillagszórót gyújtott a tortámon, aztán mondák, hogy kívánják és amint kimondtam, hogy megvolt az arcomba nyomták.. Majd egyszerre mindenki elkezdte kántálni, hogy: SHOWER! SHOWER! Persze az egyik srác felkapott és a fürdőszobába vitt ahol megnyitották rám a vizet, még ellenállni sem volt időm. Aztán csurom vizesen és tortásan mindenki megölelgetett és még egy nagy group hug is volt befejezésképp.

Valahogy sohasem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen messze a családomtól fogom ünnepelni a szülinapomat, de ebből is azt vontam le, hogy tulajdonképpen nem a családom nélkül ünnepeltem csak egy másikkal a UWCD családdal, aminek most már fél éve tagja vagyok.