Post a tengerben

Csak most ébredtem rá, hogy milyen sok idő eltelt az utolsó postom óta. Nem így terveztem, de gondolom ismeritek azt amikor valamibe újra és újra belefogtok és nem épp az sül ki belőle amit közkézre akartok bocsátani. Na velem is ez volt.. :D Most, hogy majdnem elrepült az egész nyár jöttem rá, hogy nagyon is kár, hogy még sem dokumentáltam azóta az utolsó post óta… Never mind! Majd legközelebb :)

De ezután eszembe jutott, hogy valamikor még nyár elején írtam egy kezdetleges postot a mobilom egyik eldugott jegyzetébe, szóval ha már megvan, ide másolom cenzúrázatlanul:)

 

 

Reblog

Oké most, hogy vége lett az osztálytábornak és közel egy hónapja semmit sem írtam úgy döntöttem a fontos dolgokat így utólag megörökítem. Jó tudom gáz, hogy ilyen érzelgősre veszem a figurát, de az osztálytábor vége az én kalandom végét jelenti ezzel az osztállyal és hát 7 év nagyon sok idő. Furcsa érzés, mert kb velük nőttem fel vagy is még nem éppen, de már majdnem.. :) Szóval csak annyit erről, hogy nagyon-nagyon fogtok hiányozni, mert én soha nem fogom elfelejteni a sok hülyeséget amit együtt csináltunk. Az 5.es krétaháborúk, a boldogkőváraljai strike, a szekszárdi 3km a McDonald's ig, a zánkai osztálytábor és még sorolhatnám. Talán a legkedvesebb emlékem még is az idén (akkor még nem tudtam,hogy veletek ez az utolsó év) keletkezett. Szuperül éreztem magam annak a bizonyos Youtubé tagjaként. Jó volt veletek forgatni a kampányvideót (itt tekinthetitek meg: https://www.youtube.com/watch?v=ZVh3VJZyaXU ) és aztán együtt véghez vinni az összes tervünket és egy szuper diáknapot megszervezni. :) Naaa csak annyit még, hogy szörnyen fogtok hiányozni, nem felejtek el semmit sem amit együtt éltünk át. Köszönöm a kirakót, amin mint 11.B mi vagyunk rajta, ezentúl jön velem mindenhova. :D

 

Na hát ennyi volt a telefonomban. :) Mára csak ennyi jutott legközelebb postolok az előkészületekről, az izgalomról vagy bármi másról is ami eszembe jut. :)

Élvezzétek a nyarat és én ezt hallgattam az írogatás közben: https://www.youtube.com/watch?v=tlYcUqEPN58

 

Olvassátok szorgalmasan a többieket is (blogok 2015-2017):

Réka-Szingapúr 

http://www.rekaszingapurban.blogspot.hu/

Kyra-Kína

https://eastboundride.wordpress.com/