Elrepült

Na jó hát már azt sem tudom, hogy hol hagytam abba a mesélést olyan gyorsan telt mostanság az idő. Főleg most, hogy itt ülök megint a reptéren Bécsben és várom, hogy elérkezzen a beszállás ideje és 4 hónap után újból hazamenjek.

Tudom, hogy két hónapja nem írtam ennek egyrészt az az oka, hogy volt ez a bizonyos project week, aztán újból tanulás egyre több és december első hetében pedig vizsgák MINDENBŐL….. Na, de ezt is túléltük.

A project week elképesztően érdekes volt egy kis városkában voltunk, ahol meglátogattuk a polgármestert, a helyi ovit, egy iskolát, egy művészeti sulit. Érdekes élmény volt, mert attól még, hogy a városban( a téli síelők miatt) van Marriott meg egy csomó más egyéb fancy hotel nagy a munkanélküliség és ráadásul az ottani iskolákban, hát elég ha csak annyit mondok jobb ha meleg kabátod van… Tulajdonképpen furcsa volt betekinteni egy ilyen városka életébe, mivel Dilijanben a UWC, mi eléggé ”átalakítottuk” a várost.

A vizsgahét:

Hát én nagyon szeretem a gyönyörű sports hallunkat, de azon a héten átváltozott 100 embert befogadó „kínzóhelységgé ”=írásbeli vizsgahelyszín. Összességében nem volt annyira vészes csak a szituáció volt nagyon új mindenkinek… De aztán csütörtökön, az utolsó előtti vizsganapon gyönyörű 20cm-s hóra ébredtünk fel és csak szakadt szinte egész nap, szóval a vizsga után nyilvánvalóan a hóban töltöttük a napot. Hihetetlen volt, amikor az indiai barátnőm fél órán át sikítozott, hogy: SNOOOOOWWW!!!(ő még soha nem látott élőben havat)

A vizsgahét egyéb szépségei, amikor te és a horvát haverod magyarázzátok a spanyol ragozást az indiai lánynak a vizsga előestéjén, de magyaráztam már én is matekot az olasz srácnak.

Amikor végre vége lett ennek a vizsgaőrületnek pénteken minden firsty kiment a pubba és együtt táncoltunk és énekeltünk… Aztán közben még készültünk a flashmobra is a másodéveseknek, ami szerintem elképesztően király lett. :D

 

De amire nagyon büszke vagyok, hogy november közepén elkezdtünk egy edzésprogramot 2 másik barátnőmmel, ami igazából minden nap 40 perc vegyes gyakorlatos edzésterv és hát sikerült befejeznünk az egészet most hétfőn. Szóval következő szemeszterben is mindenképp így szeretném folytatni, mert ez a vizsgahét alatt is hatalmas motiváció volt.

 

Utolsó hét:

El sem hiszem úgy elrepült ez a négy hónap.. Ebben a két napban annyit ölelgettük egymást mindenkivel, hogy az elképesztő el sem merem képzelni, mi lesz itt év végén.. Biztos, hogy szem nem marad szárazon. Szerintem ilyenkor, amikor mindenki hazamegy, jössz rá igazán milyen erős kötelék van az itteni emberek között. Ez egy teljesen más világ nem is tudom, hogyan lehet ezt elmagyarázni.

 

Legyen szép napotok és gondoljatok rám, mert még 12 órát kell várnom itt és 28 órája nem aludtam csak kb 1,5 órát a repülőn :D szóval szurkoljatok J legyen szépséges remélhetőleg napsütésesebb napotok, mint ami itt most van…

U.i: Boldog Karácsonyt mindenkinek! :* https://www.youtube.com/watch?v=z1rYmzQ8C9Q