Sok sok hóval

 

Hát most jöttem csak rá, hogy megint nem sikerült betartanom azt, hogy havonta egyszer posztolok, de hát sajnos én ilyen vagyok… szval bocsi

Na, de hát mi is történt velem?

3 csodás hetet tölthettem otthon a családommal és a barátaimmal plusz a finom házi koszttal, amit ez úton is köszönök mindenkinek <3   Hidd el én csak most éreztem meg igazán milyen szép a főváros és hogy hiányzott ez az őrült pezsgés :D hihetetlen, hogy ez mennyire „városi gyerek”-esen hangzik, de komolyan élveztem minden pillanatot.

 

Észre se vettem, hogy pár nap és megint repülök vissza, ami azért volt vicces mert Varsóban találkoztam a lengyel lánnyal és a szerb sráccal (az előbbivel pedig együtt online check-in-t együtt csináltuk) szval persze egymás mellett ültünk és végigdumáltuk a 4 órás utat :D Hát persze amint megérkeztünk muszáj volt aludni 24 óra utazás után.. Persze mi voltunk az első diákok a suliban, ami azt jelentette h egyedül cipeltem fel a 21kg-os nagybőröndöt meg a 12kg egyéb cuccot a harmadikra… na de aztán egyszerre csak ebéd körül már 100 emberre nőtt a diákok száma a kampuszon szval minden sikongatásoktól volt hangos és a cafeterian úgy kellett szlalomozni, hogy jól megölelgesd azt, akit szeretnél. J 

Hát igen már 3 hete suliba járunk és sok minden nem változott csak az, hogy hirtelen megduplázódott a CAS-im száma szval azt sem tudom hogy ez így hogy lesz majd kivitelezhető.. Mostani CAS: Volleyball, Cooking, Fitness( aminek én vagyok az egyik szervezője :D), Football, Kindergarten, Snowsports (downhill, sífutás)

UUUUUU viszont képzeljétek el, hogy most volt az Eastern Europian Cultural Evening, ami annyit jelent, hogy bemutatunk népviseletben vagy legalábbis valami olyasmiben táncokat, dalokat, storykat, videókat igazából bármit ami jellemzi az országodat.

Na hát én és a fentebb említett lengyel koreografáltunk egy lengyel-magyar táncot, ami szerintem elég jól sikerült..

„Polak, Wegier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki, oba zuchy, oba zwawi, niech im pan bóg blogoslawi!”

 

J Persze előtte gyakorolnunk is kellett, szval egyik este, amikor jöttünk a gym-ből a gyakorlás befejezése után, összefutottunk a sport felügyelő tanárral és az egyik internnel, akik épp sífutni készültek és végül minket is hívtak, szval aznap este 4esben róttuk a köröket a nagy focipályán a gyönyörű csillagfényes estében. Tudom, hogy ez így műanyagnak hangzik, de tényleg varázslatos volt… bár soha nem voltam még olyan fáradt itt mint aznap este egy óra sífutás és előtte egy óra tánc.. :D

Na de maga a Cultural Evening is nagyon jó volt legalábbis mi biztosan élveztünk, bár utána jó pár ember napokig kötéssel a lábán járkált olyan jól sikerül a csárdás :D